"No és or tot el que brilla,
ni tota la gent errant va perduda..."
D'aquests versos de la Germandat de l'Anell és d'on sorgeix el títol del nostre blog. Concretament corresponen a un fragment de la carta que deixa Gàndalf a Frodo Saquet, a Bree. En aquesta, el mag li comenta al petit hòbbit que no es deixi endur per les aparences, referint-se a l'Àragorn, conegut com Gambús, aparentment un misteriós i perillós Muntaner del Nord però que en realitat és un gran amic de Gàndalf i l'hereu al tron del reialme de Gondor.
Seguint aquesta interpretació, podem dir que els col·laboradors d'aquest blog no volem ser com els hòbbits del Senyor dels Anells, que jutgen a l'Àragorn pel seu aspecte, sinó que volem comprovar els fets de primera mà. D'aquesta forma, ens hem proposat comentar i compartir les nostres pròpies vivències sobre diversos temes culturals. Incorporarem entrades sobre música, cinema, teatre, llibres, pintura, fotografia, viatges i tot el que se'ns passi pel cap.
Esperem que us agradi :)
I...recordeu... "No és or tot el que brilla"
D'aquests versos de la Germandat de l'Anell és d'on sorgeix el títol del nostre blog. Concretament corresponen a un fragment de la carta que deixa Gàndalf a Frodo Saquet, a Bree. En aquesta, el mag li comenta al petit hòbbit que no es deixi endur per les aparences, referint-se a l'Àragorn, conegut com Gambús, aparentment un misteriós i perillós Muntaner del Nord però que en realitat és un gran amic de Gàndalf i l'hereu al tron del reialme de Gondor.
Seguint aquesta interpretació, podem dir que els col·laboradors d'aquest blog no volem ser com els hòbbits del Senyor dels Anells, que jutgen a l'Àragorn pel seu aspecte, sinó que volem comprovar els fets de primera mà. D'aquesta forma, ens hem proposat comentar i compartir les nostres pròpies vivències sobre diversos temes culturals. Incorporarem entrades sobre música, cinema, teatre, llibres, pintura, fotografia, viatges i tot el que se'ns passi pel cap.
Esperem que us agradi :)
I...recordeu... "No és or tot el que brilla"
Oro parece, plata no es, que es?
ResponEliminaEspero que aquest blog valgui la pena, despres d'aquesta presentació tant ben feta, estaré esperant la primera publicació, sorT!
ResponEliminaMoltes gràcies, de moment som només dos col·laboradors però en els propers dies s'afegiran altres companys i el blog començarà a funcionar!!!
ResponEliminaEsperem estar a l'alçada jajaja
Som-hi!
ResponEliminaBon començament!
ResponEliminaI like it!
ResponEliminaooh, m'agrada molt!:)
ResponElimina